Twee belangrijke gezichten voor klanten van Bytesnet

Letterlijk met elkaar verbonden blijven en een belangrijke rol in de maatschappij vervullen is waar Bytesnet al jarenlang voor staat. Om het groeiende klantcontact nog verder te professionaliseren en snel antwoord te geven op klantvragen wordt het Bytesnet-team sinds enkele maanden versterkt door twee nieuwe accountmanagers; Joël Stolk (Rotterdam) en Behdad Moayedi (Groningen). We stellen hen graag aan je voor.

Waarom zijn zij bij ons komen werken?

We stelden hen allebei deze vraag. Joël geeft aan dat hij Bytesnet als klant al kende en graag, net als Bytesnet, tussen de mensen staat. Zijn ambitie is om zijn interesse in IT zo goed mogelijk te combineren met zijn oprechte interesse in mensen

Sommige bedrijven staan te ver van de klant af of zijn te complex geworden om persoonlijke aandacht te geven.
Joël Stolk

Nog meer weten over Joël? Klik dan hier.

Wat Behdad vooral aanspreekt is dat hij een bijdrage kan leveren om klanten te helpen bij het invullen van hun digitale strategie, waarbij dataveiligheid en het beschermen van privacygevoelige gegevens een belangrijke rol speelt. “Aangezien niet iedere organisatie de tijd heeft om zich vast te bijten in digitalisering is het prachtig om juist daarbij te helpen” legt hij uit.

Het uitgebreide verhaal van Behdad, waarin ook zijn maatschappelijke betrokkenheid tot uiting, komt staat hier beschreven.

Persoonlijk, betrokken en verbonden zijn in de regio

De woorden persoonlijk, betrokken en verbonden zijn belangrijker dan ooit. Bedrijven waar de meeste medewerkers vanuit huis samenwerken ervaren nu pas echt hoe afhankelijk zij zijn van een goed werkende ICT met snelle en veilige verbindingen. Netwerken kunnen overbelast raken,  een  server kan uitvallen, problemen die snel opgelost moeten worden. “Met het oog hierop bieden we in onze datacenters SmartHANDS als extra service aan. Wij regelen dan bijvoorbeeld de installatie of vervanging van  een server in ons datacenter”, legt Joël uit.

Behdad benadrukt dat Bytesnet er ook is voor mkb-bedrijven, van klein tot groot en niet alleen voor grote organisaties en instellingen. Sinds COVID-19 heeft de continuïteit van elke bedrijfsvoering nog nooit zo veel aandacht gehad, want als een bedrijf niet bij zijn online omgeving kan is er gelijk sprake van een enorm probleem.

Wij zijn er voor zowel de grote als de kleinere ondernemingen, wij vinden dat iedere organisatie moet kunnen beschikken over veilige toegang tot en opslag van hun data op Nederlands grondgebied.
Behdad Moayedi

De lijnen zijn kort!

Als accountmanagers zijn zij voor onze klanten het centrale aanspreekpunt. Joël Stolk werkt op onze locatie in Rotterdam en is bereikbaar via joel.stolk@bytesnet.nl. Behdad Moayedi werkt in Groningen en is bereikbaar via behdad.moayedi@bytesnet.nl.

Of neem contact met hen op via deze pagina.